Sunday, April 3, 2011

They'd gone really wild.

betul ke grammar title ni? jap ak check...

yep, betul.

dah dah, jgn cakap bnyk. biarkan 'mereka' berkata kata


telah direserve oleh Bai Lionhead. pagi2 da reserve tau. credit kpd adik bradik Aslan ni.


yeah, malam yg dinanti.

bebola ikan dan anjing panas menanti!

marinated meat, chicken n various seafood. yeah, syurga makanan.

steamboat on board!

bukan sebarang steamboat, steamboat dari Thailand ,chim chum, yum2!
Fizang yang kelaparang.

jejaka sbh. ^^
Wanita2 melayu terakhir sbh. ^^

Sharma yg mengabaikan doa makan.



Sha, tukang masak table kami. ^^ tapi makan ckit je,x berbaloi bawak dia ni. xpe, duet dia..

Qayyum atau nickname baru, Qunyam@Quyyam@Qunyamin@Quyyum.

itadakimasu!


Kiu n Martina. eh, exchange mata ehh.

nana yg hot dan jussah yg tampan (betul ke aku eja name ni?)

Tamat sudah :)

MQM. Martina Qayyum Married. haha, kiddin'

Singa yg kekenyangan.

Sesi bergambar.


biar aku promote sikit tmpat ni. Nama tempat ni Foodvillage. tempat dia betul2 tepi jalan Kota Bharu ke Pengkalan Chepa. bayar dalam RM16 je, dia akan bagi satu bijik dapur dgn arang dan satu cerek berisi sup. untuk lauk2 dan bebola2 steamboat pulak amik la kat tempat yg disediakan. yup, amik smpai ko rase x larat nak sumbat dah! yey, memang aku makan tanpa henti la semalam. Dari pukul 9.00 malam smpai 11.30 malam! demm, memang telan melantak mentekedarah geng2 aku. yg laen2 dah surrender awal da, tinggal table aku je yg balik lambat sikit. siap mintak topup arang lagi. sharma yg makan dgn gear 1 atau mungkin gear reverse pada sejam pertama berubah kepada gear 4 dan 5 pada setengah jam terakhir, nasib baik dia x makan daging kalu x bankrup jugak foodvillage ni.

Tamat sudah, ni bukan 1st time aku makan2 ngn senior2 aku kat luar. kalau nak tau senior sbh la yg paling cool. siyes x tipu. Kalu bandingkan ngn senior kos2 laen memang lain sangat2 lah! mereka memang cool^^. Yup, 2 kali aku sebut cool. yup, walaupun aku ni pendiam depan dorang, tapi dorang layan jek ngn aku.

Sebenarnya kali ni keluar makan sebab Qayyum nak blah da. demm Abe Qunyam. Dia nak further study kat Egypt in medic. yup, gud luck utk dia.

picture by Isaac Frank, mostly. tapi bukan semua la. yg gamba segi2 tu aku pny henfon.

jadi memang betullah apa yg di war war kan oleh mereka pada minggu 3M. SBH memang antara yg besh, heh. Besh, besh, besh. unite abis..

macam SBH punya motto,

The Power of UNITY!!!

No comments:

Post a Comment