Friday, April 15, 2011

Exam... Apa tu?

Hebat x hebatnya aku jawab soalan genetic. malas cakap banyak. ciss.

tapi semuanya terubat. lepas habis paper genetic je aku terus g kb mall. sebenarnya nak g teman kawan amik ic baru je. tapi dah dorang ajak g kb mall nak wat cmne kan. Sementara dorang mkn mcD. aku pun jalan2 la seorang diri merayau mencari apa yang patut.
tiba2....




betul ! aku jumpa dia semalam. dah lama rasanya x nampak beliau. tapi disebabkan beliau dgn rakan2 yg lain. maka beta biarkanlah dia meronggeng dgn mud mudi yg lain tu. tapi dah lama x kacau beliau. rindu pulak ^^.

off topic pulak. nak citer masa jalan2 kat fos. mula2 jalan2 je. tengok2 apa yang patut. tetiba nampak sign '3 for RM23'. demm murah. apa lagi, usha la aku. lepas Bai abis makan je terus aku ajak teman g tengok jap. kemudian berjodoh la saya dengan tiga helai baju yang sangat hensem kacak dan bergaya. hilang jap stress exam. kemudian terpaksa masuk ke dalam fos buat kali ketiga. nak temankan kanak2 riang si Penternak Fiqah dan si Petani Fina ^^.

demm, tiga kali kot aku kluar masuk fos. tiga kali adik manis tu cakap
'terima kasih sila datang lagi'. yess, nanti saya datang lagi.

siyes x tipu. esoknya aku datang lagi. hari jumaat. lepas maghrib pinjam kereta KoothraPALI dgn berdriver Najeh Koothtrapali. berpassengerkan aku dan Kapak. Najeh dan Kapak pun nak beli. sayangnya Amirul dan Faiz x dpt join sbb ada hal. Naik kete 3 org je.

dorang beli 3 helai sorang dan aku beli tshirt yg memang ketat macam sarung nangka ;( tapi smart! ;) xpe, nnt duk rumah exercise la.


tshirt 7.50 bersama jaket '3 for RM23'. tshirt gap tuh! mana ko nak cari gap harga 7.50. gilakk murah.


kemaja '3 for RM23'.

(...sila abaikan seluar saya =.= ...)

bukan aku poyo nak tangkap gambar ye. rumet ajak.dan tangkap gambar berjemaah dgn rumet. maka kepoyoan dibahagi sama rata. ^^
macam model plak rasanya. XD

lagi satu sweater turtleneck. banana republic dowh. shoot! memang clearance stock abis la fos ni.
tapi dah dikotorkan oleh mereka yang tak berhati perut. demm again. xdelah, dorang main2 je. kotor kena kek coklat masa sambut bday Martina, Ezah dan Jussa. hepi bday peeps! tapi kau yg stat dulu kan Martina. grrrr, nasib baik bday girl.^^

p/s: again, abaikan seluar tu ye. dan aku nak pakai kemeja purple tu 18hb ni. har har har
(kalau aku rajin iron)

No comments:

Post a Comment