Monday, April 18, 2011

What de fork!


ini fork.



ini pulak pork.



kat atas ni... errr... fuuu!
dorang yang cakap, bukan aku.

exam dah habis. pengakhiran yang dramatis dan sarkasis pada masa yang sama. general Chemistry macam fuuu! Palladium nitrate sungguh kamu.

tu tak sakit hati lagi. lagi sakit hati bila kawan kau kutuk belakang kau. ehh, bukan kutuk, tapi 'cerita' tentang kau kat belakang kau. aku tak kisah kalau ko nak cerita dalam gelap malam2 buta sampai pukul 1 pagi pasal aku. siyes aku xkesah. tu menunjukkan aku ni penting la jugak dalam hidup kau kan! sebab tu la aku anggap semua orang macam kawan. tak pernah lebih, tak pernah kurang. kalau ada, sila maafkan.
(buat apa aku nak mintak maap kat kau, Forkkkk! )

aku ni pelakon yang baik sebenarnya. depan orang ramai aku ni mungkin nampak baik dan sopan santun dan lemah gemalai dan etc.tapi jangan disangke ayor yang tenang takde buaye kome! semua itu بوللشيت .

aku tak faham betul la, dah diri sendiri yang bodoh, tapi nak salahkan orang lain. sedih.
tak kan nak harapkan pertolongan orang je kan. ni universiti kot. bukan kedekut ke apa. setiap orang ada study habit sendiri. respect others la cipan. nasib baik member kot.

ok, exam dah habis. Cuti pun dah tiba. Tapi nak habiskan sisa2 aktiviti di UMK dulu yang akan habis bulan lima ni. kemudian merdeka sampai bulan sembilan. masa cuti ni la kritikal sikit. nak persiapkan diri sebelum menuju Jeli. Wait for me junior... Rarrrr!

dan kepada semua yang berkenaan, sila

No comments:

Post a Comment