Thursday, April 21, 2011

Aku ada post baru, stalker!

hai, hai, hai, Assalamualaikum.

sebenarnya aku dah takut nak post merepek repek. Takut kena bahan nanti. Silap aku jugak pegi share kat fb ;(

xpe, xpe... bacalah untuk kepuasan diri. Takde apa yang istimewa pun kat sini. Apa yang di post memang lahir dari hati yang suci seperti baby. like a baby, like a baby. now i'm feeling so fly like a baby.

'baby la ko ni.' bak kata kakak senior saya kepada saya.

ok, petang tadi buat SIEP ekspress dengan senior2 aku. Kemudian makan2 tengah hari. Kemudian balik bilik kemas barang untuk chow esok hari. kemudian makan malam bersama Daing. Makan malam terakhir kami sebelum aku pergi Jeli. Kemudian, balik bilik dan on9 sampai sekarang.

See! takde pape spesial untuk di stalk kan. Tiada apa apa. Hanya rutin harian seorang yang biasa. Ok, mungkin ada sikit2 post yang personal. Tapi tu semua lepas geram, lepas feeling je beb. x lebih dari tu ^^.

Percayalah, setiap post aku ada kena mengena antara yang hidup atau pun yang dah meninggal dunia. ADA kena mengena ya. Tapi tak lebih dari tu la wei. seriyesly..! Yang post lama2 tu semua cerita lama. Dah tak effect hidup sekarang ni pun. .sekadar meluahkan perasaan jiwang karat ni je. sekadar melepaskan apa yang terbuku je. sekadar meredakan api amarah je. peace^^. saya kuat.

dengan itu baca dan nilailah sendiri semuanya ya. Kuasa di tangan anda. Bersedia atau tidak, bolos saja dinding itu.

maka saya ulangi kembali janji saya dan rakan2 bujang saya. Wait for me junior! *tetibe*

ok, kembali kepada kehidupan bosan masing2.

No comments:

Post a Comment