Wednesday, March 23, 2011

Lisa Surihani.

Bukak fb. tetibe je gamba minah ni merata rata! pekejadah ni?
aku x penah pun like page dia. owh, fan pic rupanya. baru perasan, kawan2 aku x kira jantina suka minah ni.

Comel memang la comel. Memang patut ramai peminat. X macam aku, kan?
Tapi, tapi...? emmm, xde pape lah.
aku x minat sngt sebenarnya. xtau nape.
bila tngk dia rasa macam pandang adik2, kakak2 je.

yup memang comel :))
tapi, tapi....x tau nak ckap camne.
snang citer macam ni la, kalu Lisa Surihani confess kat aku pun aku still anggap dia macam member aku. wahgghhh, perasan gilbabs aku ni! perumpamaan je.
ok, saya sedar diri saya siape.^^



eh, sweetnye! lagi masam muka tu lagi sweet.
buat skandal best gak ni. Mesti ramai jeles.

p/s: aku baru bgn tido, jam menunjukkan pukul 5.30 ptg. tido dari pkul 10.30 pg.
oh, semakin bnyk kelas yg terponteng,
serius x sengaja...sori prof, sori madam ;((

No comments:

Post a Comment