Wednesday, May 18, 2011

Pftttt.



"ketuk kang, baru tau!"

gambar takde kena mengena. saja je letak. gilak dah aku ni. tahap kebosanan yg melampau di rumah agaknya.


alolololo. jgn la nanges. saya tak boleh tengok perempuan nanges2 ni ;(


dah dah. cukup! buat muka kiut plak. gigit kang, grrr


boring! boring! boring!

nak balik Kelantan. cepatlah bulan Jun oiii. nak uruskan syarikat, nak melawat kampus baru. Duduk rumah ibarat duduk dalam steamer. aku ibarat pau. makin lama makin mengembang. makin lama makin gebu.

Mak Wan ngn Atuk datang rumah. duduk rumah sampai next week aku rasa. ada medical check up kat Hospital Pilah.

Tension jugak kadang2 duk rumah lama2. totally lotus eater. makan tidur. makan tidur. Makes me really2 miss my hometown. i miss Perak. badly ;(

Mak really gives me a headache last week. hari2 mak bangkitkan isu yg sama. looks like she's really wanna know bout my personal life. pelik, dulu masa masuk u awal2 mak cakap jgn asyik nak berkawan je, ingat blaja. tapi skang mak sibuk tanya macam2 soalan pelik2. Hah! mak tak sabar nak menantu ni. tak tau la kenapa. -_-'

masa kak ira hantar makwan pun cakap benda yg sama. grrr

nasib baik mak wan n atuk datang. jadi mak sibuk melayan merekaa. har har har. merdeka buat sementara.

tapi aku rasa dah puas dah ulang benda sama. Next sem, ok. that's the answer ma. ustaz mokhlis sendiri cakap.( oh ustaz yg cakap rambut aku macam yahudi time kat matrik. aku nak buat lagi rambut tu masuk sem3 ni. ) Kalau nak sangat, tunggu sampai tahun dua. Next sem sudah masuk tahun dua. maka dengan itu diumumkan next sem sebagai kick start 'hidup' yg baru. yeah, katakan pada dunia, lonely soldier boy, no more.

Special Agent Sarah Walker. naseb baik ada dia. cuti aku terselamat. mak, kalau dia jadi menantu mak ok tak? tapi season4 stuck kejap. on the way download. time2 ni la baru aku rindu najeh.


yeah, i love u too. kau bila plak aku nak donlod ni?

No comments:

Post a Comment