Wednesday, February 23, 2011

**** giler bapak die.

Tetibe terpacul bende yg x patut. ish3... moral semakin runtuh dikalangan anak2 muda nampaknye ya. Aku la anak muda tu. eh lari topik,a psal terpacul plak tadi?

owh...td blogwalking then ternampak tajuk ni, "Bapa Durjana"


layan anak seperti binatang.





dia rantai anak dia.

@$!* #&%^ &%$#... hati aku 'berzikir' je memanjang tngk gamba2 tu..astagha...

tapi....




bila da bace smpai abis baru paham.

ohh, malunye.



Benda ni berlaku kat China. Bapak budak ni kerja bawak beca, lebih kurang la.
Dia ikat anak dia sebab time bapak dia kerja mak budak tu tak dapat jaga, dan bapak dia takut anak dia kena culik or dihantar ke rumah anak yatim. Jadi ikatlah di tiang2 yg berdekatan.
Moral disini ikatlah anak anda jika anda sayang anak anda. xde lah. tipu je.

terharu jugak la lepas baca..kasih sayang seorang bapa tu.

*tetibe ade flash*

terbayang aku menjadi seorang yg bergelar ayah. huh. yg pasti x nak anak aku jadi macam aku. Pasti. susah ni, kena cari ibu

Dah ayah pemarah, ibu kenalah penyabar.
Ayah ni x cool, ibu kenalah cool.
Ayah ni selekeh, ibu kenalah control ayu gitu.
Ayah ni kuat makan, ibu jgn mkn bnyak.
Ayah ni...

eh, dah merepek meraban da..
tngk balik gamba tadi, cambest je kan..


smart2...


da perangai macam ni jgn harap nak jumpa ibu, "lelaki baik untuk wanita yg baik"

No comments:

Post a Comment