Thursday, June 24, 2010

Sekolah Rendah 2

Okayy.Malam kedua brturut-turut aku blogging, for the first time.weeeeeee....
Okay2, fokus. Sekolah rendah 2nd aku adalah Sekolah Kebangsaan Simpang Empat. Aku pindah dari SKHM(rujuk post seblum ni). Pindah sebab skolah ni bru bukak, so dia serap la dari skolah2 brdekatan. Maka bermulalah pengembaraan baru dgn rakan2 lama campur baru. Aku masuk skolah tu masa aku darjah 4. Asrama beb. Kecik2 da msuk asrama. Citer pasal asrama ni , ak tringat kat satu kisah. Citenya mcam ni. Kawan2 aku yg gila2 kat asrama tu terjun bangunan beramai-ramai. Aku tak join. Takut doh. Bukannya terjun 10 tingkat pun, tingkat dua je. Antara peserta2 terjun yg aku ingt time tu, kalu x clap Izzat Afif, Sadiq, n Aliff. Ramai x ingat ahh, siyes rmai. Sume ok je terjun. Dah badan sume kecik2. Lainlah aku, badan kaw2 time tu.adehh. Tapi bila dah smpai org yg terakhir tu. Perghhh, perkara buruk terjadi la pulak. X silap aku Aliff kot, anak mak cik dewan makan.(aku p0n x ingat sngt nama dia). Patah kaki siot. Maka tempang dan bersimen la dia slama beberapa mnggu. hahahahah..Memang gila2 bdak2 asrama tu. Time ni aku bnyk gak ingat org.Kawan lama aku la, antaranya Izzat Bakri, Izzat Afif, Hafizan(jowo), Dhiyaulhaq, Abon( xingat nama btul dia), Zakwan(Zack), Amirul, Asri, Kamil(katik), Afiq n Hafiz. Ada lagi kot yg aku lupa nak tulis ni.xpe2. P0mpuan plak, Syafarina, Syafiqah, Fatin. Itu je yg aku ingat. Sori laa. Sape yg ade facebook d0rang2 ni, hulur2 la ek. Lama bebenor da x jumpa.hehe. Hari ni xde mood sngt la nak citer(Lagipun bnyk kisah2 jahat aku je..hahaha).
Sambung esok pulaa, inyaAllah....bye

No comments:

Post a Comment