Sunday, October 25, 2009

Berlibur di State of 9...

Bertemu kembali.Hari yang agak membosankan.Ahad.Tapi lepak chill habis la aku kat rumah.
Best la jugak sekali-sekala dapat duk umah.Lagi2 baru abis final exam.Giler kentang,...
Negri Sembilan hari ni mencatatkan sejarah sekali lagi,sebab hari ni pertabalan Yang di PerTuan Besar N9 di Istana Seri Menanti.Agak ramai la yang pegi(makan free).Family ak lalu tadi kat Sri Menanti melawat kakak di Kuala Pilah.Sungguh ironi,kerana aku juga belajar di Kuala Pilah(tapi ak tak ikut pun).Dorang yang cakap ramai.Cuti yang agak panjang ini mungkin akan dihabiskan dengan mengemaskini blog aku yang tak pernah kemas ni.Sampai sini je la.Salam perpaduan,salam sejahtera,salam skema dan segala jenis salam lagi( tapi tidak kepada salam 1Malaysia ).

1 comment:

  1. tak jln2 ke???
    ko tknak mai perak ke???
    maila...hehe=)

    ReplyDelete